План роботи МО 2016-2017
І засідання
С Е Р П Е Н Ь
Методичний порадник
ТЕМА: "Особливості організації навчально-виховного процесу у початкових класах у 2016-2017 н.р., обмін досвідом з питань підготовки до нового навчального року".
ТЕМА: "Особливості організації навчально-виховного процесу у початкових класах у 2016-2017 н.р., обмін досвідом з питань підготовки до нового навчального року".
№
|
Зміст
|
Відповідальні
|
1
|
Опрацювання інструктивно-методичних матеріалів, Державного
стандарту початкової загальної освіти.
|
Штанько О.К.,
Керівник
МО
|
2
|
Аналіз навчальних програм, підручників для початкової
школи.
|
Члени МО
|
3
|
Затвердження плану роботи методичного об'єднання на
2016-2017 навчальний рік.
|
Члени МО
|
4
|
Огляд новин дефектологічної та науково-методичної
літератури.
|
Члени МО
Юрченко О.В
|
5
|
Інформація про вимоги до ведення класних журналів,
учнівських зошитів та щоденників.
|
Штанько О.К.,
Керівник МО
|
6
|
Атестація вчителів. Складання графіків відкритих уроків і
виховних заходів учителів, що атестуються.
|
Вчителі, які атестуються
|
7
|
Самовдосконалення професійного росту вчителів.
|
Алаликіна Г.П
|
8
|
Методичні
поради щодо проведення першого уроку
|
Вовненко Ж.В
|
Листопад
ІІ
засідання: Майстер-клас
Науково- методичні основи ефективності
сучасного уроку. Майстер-клас. Впровадження інноваційних технологій у
навчально- виховний процес як умова створення якісного освітнього простору
№п/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
|
Формування позитивної мотивації як фактора успіху навчальної діяльності молодших
школярів
|
Грінь Я.Ю.
ЗОШ№5
|
1.
|
Активація розумової діяльності учнів засобами стратегії
розвитку критичного мислення
|
Коваленко І.В..
НВК №12
|
2.
|
Сучасний урок. Який він? Вимоги до сучасного уроку
|
Вербицька Н.Ф.
НВК№11
|
|
|
|
3.
|
Інтерактивний урок як одна із нетрадиційних форм
організації навчання молодших школярів
та засіб розвитку творчих здібностей учнів
|
Токарєва Г.В.
ЗОШ №4
|
4.
|
Модель навчання « Вчимося разом»
-
переваги навчання
в мікрогрупах
-
базова модель
уроку мови
|
Мельник Т.Ю
ЗОШ№5
|
5.
|
Феліксологія
уроку (felox – той, хто
проживає щастя)
|
Соловйова К.Ю.
ЗОШ№5
|
6.
|
Психологічний тренінг Як покращити пам`ять дитини»
|
Штанько О.К., керівник ММО
|
|
|
|
Завдання
членам методичного об`єднання:зробити вибірку психолого –педагогічної
літератури з проблеми «Використання інноваційних технологій на уроках
математики в початковій школі»
Підготовка до конкурсів
Січень
ІІІ засідання
Консультаційний пункт
Впровадження інноваційних педагогічних технологій та методів навчання
для підвищення результативності вивчення математики в початкових класах
№п/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
1.
|
Сучасний урок математики в початковій школі. Який він?
|
Бончева В.М.
ЗОШ№5
|
2.
|
Використання проблемних ситуацій на уроках математики
для розвитку креативного мислення молодших школярів
|
Зелена О.О.
ЗОШ№6
|
3.
|
Використання історичного та цікавого матеріалу на
уроках математики в початкових класах
|
Чекіна Т.В.
ЗОШ№6
|
|
Завдання членам методичного об`єднання:
Шляхи активації навчально- пізнавальної діяльності учнів
при вивченні математики
Проводити роботу з обдарованими учнями
Підготувати творчий
звіт вчителям, які атестуються
Березень
ІУ засідання:
Круглий стіл
Творчість
як складова педагогічної майстерності вчителя. Панорама педагогічного досвіду
№п/п
|
Зміст роботи
|
Відповідальний
|
|
Теоретичний модуль
|
|
|
-Професіоналізм падагога
|
Алаликіна Г.П.
ЗОШ№1
|
|
-Виховуємо особистість Доброму скрізь добре (за
творчістю В.О.Сухомлинського)
|
Вовненко Ж.В.
ЗОШ№1
|
|
-Ознаки педагогічної творчості
|
Юрченко О.О.
ЗОШ№1
|
|
-Творчий звіт
учителів що атестуються у 2016-2017н.р.
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар